Dit nieuwe kader voor het reguleren van voedingssupplementen is beter geschikt voor nutraceuticals omdat het de toegang van Amerikanen tot producten bevordert. Sindsdien is de voedingssupplementenindustrie effectief gegroeid op een manier die zowel fabrikanten als consumenten ten goede komt. Deze fenomenale groei is niet alleen in de maar over de hele wereld te zien. Wat drijft de voedingssupplementenindustrie? Laten we eens kijken waarom voedingssupplementen zo populair zijn.
Een wereldwijde focusverschuiving van symptoombestrijding naar proactieve gezondheidszorg
Voedingssupplementen veranderen van focus als reactie op de huidige gezondheidsuitdagingen. De focus ligt nu op proactieve gezondheidszorg in plaats van symptoombestrijding. Mensen willen gezond blijven. Steeds meer mensen willen actieve stappen ondernemen om gezond te blijven. De meeste mensen die voedingssupplementen gebruiken, geloven dat voedingssupplementen hen zullen helpen om op lange termijn een optimale gezondheid te behouden.
Levensstijl en milieukwesties
Een drukke levensstijl, slechte eetgewoonten, dagelijkse spanning en een hoge mate van vervuiling kunnen het lichaam onder druk zetten. Om de druk van het leven te verlichten, wenden veel mensen zich tot voedingsondersteuning om hun situatie te verbeteren. Het is geformuleerd als voedingssupplement om angst te verlichten, als antioxidant om stress op cellulair niveau te helpen, en zelfs als slaapmiddel. Dit soort ondersteuning heeft de voorkeur omdat het minder schadelijke bijwerkingen heeft, niet verslavend is en zacht inwerkt op de natuurlijke functies van het lichaam.
geschoold publiek
80% van de ziekten zijn gerelateerd aan voeding. Bewustwording van de consument leidt ertoe dat mensen voedingssupplementen kopen bij hun eerste keuze. Voedingsondersteuning wordt geboden om de gezondheid van het hart, de ogen, de spijsvertering en vele andere gezondheidsproblemen te ondersteunen. Het wordt ook gebruikt voor proactieve gezondheidsmaatregelen die sommige soorten gezondheidsproblemen helpen voorkomen. Al deze gezondheidsvoordelen zijn gevalideerd door meer geloofwaardige wetenschappelijke studies. Betrouwbare bronnen als PubMed en Medline en ongetwijfeld dergelijk onderzoek hebben voedingssupplementen een dynamische impuls gegeven.
Gebrek aan bestaande behandeling
Sommige bestaande behandelingen voldoen niet aan de verwachtingen van de consument. van de gebruikers communiceerde een voorkeur voor minder schadelijke behandelingsmethoden, tenzij het geneesmiddel absoluut noodzakelijk werd geacht.
Vrijheid om de regie over uw zorg te nemen
Consumenten kunnen genieten van hun eigen gezondheidszorg door middel van voedingssupplementen. Met het toenemende aantal voedingssupplementen dat momenteel op de markt verkrijgbaar is, nemen meer mensen de verantwoordelijkheid voor hun eigen gezondheid. Met onderwijs en hun eigen discretie kunnen consumenten hun eigen zelfzorgregimes beheren. Met bijna 100% klanttevredenheid groeit de onverzadigbare consumentenvraag naar meer voedingssupplementen!
Onderzoeksvoortgang en diverse producten
De vraag naar meer strategische voedingssupplementen gericht op specifieke demografische groepen en gezondheidsproblemen drijft fabrikanten van voedingssupplementen terug naar het laboratorium om innovatieve producten te vinden die aan de behoeften van de consument kunnen voldoen. Voedings- en kruidenonderzoek blijft zich ontwikkelen en er worden steeds meer producten geproduceerd. Nu hebben we speciale producten voor tieners, werkende vrouwen, mannen en kinderen. Voedingssupplementen zijn een gespecialiseerde industrie geworden en producten die voldoen aan specifieke gezondheidseisen kunnen met de juiste verpakking de juiste indruk maken bij de consument. Producten voor anti-aging, huidgezondheid, cardiovasculaire gezondheid, antioxidanten en haarverzorging blijven aan populariteit winnen.
Brede acceptatie door de medische gemeenschap
Er is brede acceptatie van voedingssuppletie in de medische gemeenschap. Meer artsen bevelen voedingssupplementen aan hun patiënten aan, en velen van hen beginnen producten aan te bevelen waarin ze geloven. Er zijn meer producten ontwikkeld in samenwerking met conditionele experts en voedingsonderzoekers, en sommige zijn geformuleerd door bekende artsen.